Podmienky doručovania

Možnosti prevzatia tovaru

Vašu objednávku si môžete vyzdvihnúť osobne alebo Vám môže byť doručená prostredníctvom prostredníctvom prepravnej spoločnosti Direct Parcel Distribution SK s.r.o. (ďalej len DPD alebo DPD-kuriér).

 

Osobné prevzatie

Ak sa rozhodnete prevziať si Vami objednaný tovar osobne, je potrebné, aby ste sa vopred s nami dohodli na čase. Spravidla si ho môžete vyzdvihnúť v pracovných dňoch v mieste nášho sídla.

 

Doručenie poštou

Zabalenie a odoslanie Vami objednaného tovaru bude podľa jeho dostupnosti a našich prevádzkových možností realizované v čo najkratšom čase, spravidla v deň prijatia objednávky (v prípade úhrady kúpnej ceny pri prevzatí - dobierka) alebo od pripísania sumy na účet predávajúceho (v prípade bezhotovostnej úhrady kúpnej ceny). Nemôžeme však garantovať presný termín dodania tovaru, vzhľadom na faktory, ktorých ovplyvnenie nie je v našich silách. Objednaný tovar bude doručený na adresu uvedenú vo Vašej objednávke. V prípade nedoručenia alebo doručenia poškodenej zásielky sú Vaše peniaze chránené a budú Vám vrátené. Viac sa o tom dozviete v našich obchodných podmienkach.

 

Balenie

V prípade osobného prevzatia bude Vami objednaný tovar zabalený v bežnom obchodnom balení od výrobcu. V prípade, ak bude Vami objednaný tovar doručovaný, bude zásielka ešte naviac vhodne a bezpečne zabalená, aby sa predišlo možnému poškodeniu.

 

Cena poštovného v rámci Slovenskej republiky a EÚ

Cena Poštovného v rámci územia Slovenskej republiky, pri doručení prostredníctvom služby DPD-kuriér pre maloodberateľov je 5 EUR s DPH pri objednávke tovaru od 0 do 120 EUR s DPH, od 120,01 EUR s DPH sa poštovné neplatí. Pre skupinu Veľkoobchod je poštovné 5 EUR s DPH pri objednávke tovaru od 0 EUR do 240 EUR s DPH, pri objednávke od 240,01 EUR s DPH sa poštovné neplatí. Cena poštovného do Českej republiky je 10 EUR s DPH pri objednávke tovaru od 0 EUR do 380 EUR s DPH, pri objednávke nad 380,01 s DPH sa poštovné neplatí. Cena nie je závislá od celkovej hmotnosti objednaného tovaru. Cena Poštovného v rámci krajín Európskej únie a mimo územia Európskej únie musí byť dohodnutá medzi Predávajúcim a Kupujúcim prostredníctvom emailu po odoslaní Objednávky Kupujúcim. Inak je Kúpna Zmluva neplatná od začiatku.  

Mimo územia Európskej únie len po vzájomnej dohode.

 

Neprevzatie tovaru a poškodenie zásielky

Ak si neprevezmete Vami objednaný tovar, ktorý Vám bude doručovaný, vyhradzujeme si právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody a to vo výške 7 EUR + Poštovné. Táto sumu zahŕňa náklady na prípravu, expedíciu a doručenie zásielky a v prípade uplatnenia tohoto práva ste povinný uhradiť túto sumu do 10 dní po uplynutí posledného dňa na prevzatie. V prípade, že požiadate o opätovné doručenie, ste je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručovania. 

 

V prípade doručenia poškodenej zásielky odfotografujte poškodenie zásielky a spíšte reklamáciu na pošte dodania. Zásielku nerozbaľujte a pri reklamácii postupuje podľa oficiálneho postupu reklamácie Slovenskej pošty, a.s. alebo spoločnosti, ktorá Vám zásielku doručovala. Kópiu reklamačného listu a fotografiu poškodenej zásielky,  je potrebné bezodkladne zaslať na emailovú adresu info@galanteriaweba.sk a súčasne zaslať poškodenú zásielku poštou na adresu sídla predávajúceho, prípadne zásielku neprevziať, podľa pravidiel spoločnosti, ktorá zásielku doručovala. Poštové poplatky za vrátenie poškodenej zásielky Vám budú vrátené poukázaním na vybraný účet kupujúceho založený v banke na území Slovenskej republiky.

 

Ďalšie informácie

Detailné podmienky doručovania nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach.